საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტი, მარკეტინგი, პროექტის მართვა.
გამომცემლობა ”ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი”, 2010 წელი.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.
დამატებითი მენიუ
სიახლეების კალენდარი
ორშ | სამ | ოთხ | ხუთ | პარ | შაბ | კვ |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |