საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტი, მარკეტინგი, პროექტის მართვა.

გამომცემლობა ”ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი”, 2010 წელი.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.