საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტი, მარკეტინგი, პროექტის მართვა.
გამომცემლობა ”ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი”, 2010 წელი.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.
გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:
პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.
წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.
წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.
დამატებითი მენიუ
სიახლეების კალენდარი
ორშ | სამ | ოთხ | ხუთ | პარ | შაბ | კვ |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |