დასაქმება
21 ივლისი 2021 წელი
ყურადღება, დასაქმება ❗️
⬇️⬇️⬇️
Customer / Office Assistant Batumi (English Speaking)
➡️სწრაფად მზარდი, იურიდიული და საბუღალტრო კომპანია ExpatHub-ი ეძებს ინგლისურენოვან დამხმარე ასისტენტს/რესეფშენისტს, ბათუმის ფილიალისთვის. რესეფშენისტი იქნება თბილისის ოფისის დაქვემდებარებაში
➡️ადგილმდებარეობა: ბათუმი
➡️გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00-17:00 მდე.
➡️Ანაზღაურება: 700-1000 ლარი (net)
⬇️⬇️⬇️
ფუნქცია-მოვალეობები:
➡️ადმინისტრაციული საკითხები: ელ.ფოსტის, სატელეფონო ზარების პასუხი დოკუმენტაციის მართვა;
➡️ტექსტების გადათარგმნა ქართულიდან ინგლისურზე და პირიქით;
➡️კლიენტებტან ურთიერთობა და მათთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება ძიება: ტელეფონითა და ინტერნეტის მეშვეობით საჭირო ინფორმაციის მოძიება,
➡️კლიენტების სხვადასხვა პრობლემის გადაჭრა;
➡️ადმინისტრატორის/მიმღების მოვალეობები: მიმღებში ყოფნა და ოფისში სტუმრების დახვედრა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
➡️მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ასისტენტის, ადმინისტრატორის, მომხმარებელთა მომსახურების, ქოლცენტრის ოპერატორის ან მიმღების პოზიციაზე
შესანიშნავი წერილობითი და ვერბალური უნარები ინგლისურ ენაში (C1 +) და სრულყოფილი ქართული.
➡️Google - Doc, Spreadsheet,Calendar ის გამოყენების გამოცდილება
➡️მართვის მოწმობის ქონა ჩაითვლება უპირატესობად, თუმცა არ არის აუცილებელი.
ჩვენ გთავაზობთ:
კომფორტული ოფისს ბათუმის ცენტრში მეგობრული სამუშაო გარემოს.
Დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მეილზე jobs@expathub.ge და წარადგინოთ:
➡️CV (ინგლისურად)
➡️თქვენი სახელფასო მოლოდინი
➡️Სათაური ველში მიუთითეთ "Receptionist"
➡️შენიშვნა: ქართულ ენაზე გამოგზავნილი რეზიუმეები და შაბლონური სამოტივაციო წერილები უარყოფილი იქნება.