ზოგადი დისციპლინების დეპარტამენტი
აკადემიური პერსონალი
დაბადების თარიღი: 22.07.1988
მისამართი: ქ. ბათუმი, დემეტრე თავდადებულის ქ. #48 ელ-ფოსტა: ninomamuladze@mail.ru
ტელეფონი: 558 90 39 38
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორი
განათლების მიმართულება, დარგი:
2006-2010 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - ინგლისური ენა და ლიტერატურა, ბაკალავრი;
2010-2012 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მარკეტინგი, მაგისტრატურა;
2012-2017 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება, დოქტორანტურა.
სამეცნიერო ინტერესების სფერო: მარკეტინგი, მომხმარებელთა ქცევა.
სამუშაო გამოცდილება:
2013-დან დღემდე - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის და მარკეტინგის დარგობრივი დეპარტამენტი, მოწვეული სპეციალისტი (უფროსი მასწავლებელი);
2015 -დან დღემდე - ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი, უფროსი მასწავლებელი;
2015 -2016 - კიევის უნივერსიტეტი (ბათუმის ფილიალი), უფროსი მასწავლებელი.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები.
1. საერთაშორისო რეკლამის ძირითადი პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები. მეშვიდე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითარება“. გვ. 210-214. გორი 2014 წ. (თანაავტორი ნათია ბეჟანიძე). ISBN 978-9941-0-7894-1;
2. ბიზნესის განვითარების პრობლემები.- სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია. გვ. 49-52. თბილისი 2014 წ. (თანაავტორი ნათია ბეჟანიძე);
3. ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფეროს მარკეტინგული კვლევა.- პირველი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია: თანამდეროვე მენეჯმენტი: პრობლემები, ჰოპოთეზები, კვლევები, ბათუმი 2015 წ. (თანაავტორი ნათია ბეჟანიძე.);
4. საქართველოს ეკონომიკის ინოვაციური აქტიურობა და საინვესტიციო გარემო.- საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია. თბილისი 2015 წ. (თანაავტორი დევი შონია);
5. ფასეულობების როლი მარკეტინგი 3.0-ში - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო ჟურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“, #3, ბათუმი. (თანაავტორი გელა მამულაძე). ISSN: 2449-2418
6. Modern problems of management and marketing.- Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. Стр. 329-330. Тернопиль 2013. ISBN 978-966-654-318-2.
7. მარკეტინგის ევოლუცია: მარკეტინგი 1.0-დან მარკეტინგი 3.0-მდე. ყოველკვარტალური რეფერირებადი და რეცენზირებადი საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი ,,ბიზნეს-ინჟინერინგი“ #3. თბილისი. ISSN 1512- 0538
8. მარკეტინგული კონცეფციები და მისი განვითარების ძირითადი მიმართულებები თანამედროვე ეტაპზე. თსუ პაატა გუგუშვილის სამეცნიერო შრომების კრებული #9, თბილისი. (თანაავტორი გელა მამულაძე).
ISSN 1987-6904
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა.
1. Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. Економичний и социальний розвиток Украини в XXI столитии: национальная идентичность и тенденции глобализации. Modern problems of management and marketing. Тернопиль 2013.
2. მეშვიდე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითარება“. გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი,მოხსენება თემაზე - საერთაშორისო რეკლამის ძირითადი პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები. გორი 2014 წ;
3. სამეცნიერო - პრაქტიკული კონფერენცია ,,ბიზნესი და განათლება: პრობლემები და პერსპექტივები“. საქართველოს ბიზნესის აკადემია- SBA. მოხსენება თემაზე- ბიზნესის განვითარების პრობლემები. თბილისი 2014 წ;
4. აკადემიკოს პაატა გუგუშვილის დაბადებიდან 110-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია ,,ეროვნული ეკონომიკის მდგრადი განვითარების აქტუალური პრობლემები. ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. მოხსენება თემაზე - საქართველოს ეკონომიკის ინოვაციური აქტიურობა და საინვესტიციო გარემო. თბილისი 2015 წ;
5. პირველი საერთაშიორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია - თანამედროვე მენეჯმენტი: პრობლემები, ჰიპოთეზები, კვლევები“. ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი. მოხსენება თემაზე - ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფეროს მარკეტინგული კვლევა. ბათუმი 2015 წ;
6. პირველი საერთაშორისო კონფერენცია - ,,თანამედროვე განვითარების ეკონომიკური, სამართლებრივი და სოციალური პრობლემები - 2015“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ქუთაისი 2015 წ;
7. მეოთხე საერთაშორისო ეკონომიკური კონფერენცია IEC – 2016 - მარკეტინგის ევოლუცია: მარკეტინგი 1.0- დან მარკეტინგი 3.0-მდე. თბილისი 2016.
უცხოენებისცოდნა: რუსული ენა - B2; ინგლისური ენა - B2;
კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: Windows, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint
დამატებითი მენიუ
სიახლეების კალენდარი
ორშ | სამ | ოთხ | ხუთ | პარ | შაბ | კვ |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |