უნივერსიტეტის ბიბლიოთეკა

საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტი, მარკეტინგი, პროექტის მართვა.

სურათი
გამომცემლობა ”ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი”, 2010 წელი.

გამოცემა არის მეგზური სათეატრო მენეჯმენტთში საქართველოს რეგიონალური თეატრების ქსელისათვის  წიგნი შედგება 2 ნაწილისგან:

პირველ ნაწილში განხილულია კულტურის მარკეტინგი და საშემსრულებლო ხელოვნების მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკითხები სათეატრო ხელოვნებასთან მიმართებაში.

წიგნის მე-2 ნაწილი უფრო მეტად გამოყენებითი ხასიათისაა, რომელიც იძლევა კონკრეტულ რჩევებსა და სამოქმედო გეგმებს კულტურული პროექტების მართვისას.

წიგნი დაინტერესებს არა მხოლოდ სათეატრო სფეროში მოღვაწე , არამედ კულტურის მართვით დაინტერესებულ აუდიტორიასაც.

სიახლეების კალენდარი

ორშსამოთხხუთპარშაბკვ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031